Blogs
![Waardengericht werken bij de ondersteuning van Zij-instromers](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2024-06/Waardengericht%20werken%20zij%20instromers.JPG.webp?itok=fJUFXce8)
Waardengericht werken bij de ondersteuning van Zij-instromers
![Perspectief van een interimmer | Waarin verschillen schoolleiders en interim-schoolleiders?](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2024-06/perfectief%20van%20een%20interimmer.JPG.webp?itok=PwIkfjPH)
Perspectief van een interimmer | Waarin verschillen schoolleiders en interim-schoolleiders?
![‘Een nieuwsgierige blik en waar nodig vertraging’](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2024-04/Inge-Postma-Penta-Nova.jpg.webp?itok=lmnc9RdK)
‘Een nieuwsgierige blik en waar nodig vertraging’
![Stap voor stap naar stevig leiderschap: leiding geven in een complexe dynamiek](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2023-11/AdobeStock_619153807.jpeg.webp?itok=6XuKYp3V)
Stap voor stap naar stevig leiderschap: leiding geven in een complexe dynamiek
![Waardengericht werken: 'Iets waardevols zichtbaar maken'](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2023-03/Geslaagde%20mastervoorlichting%20in%20het%20Newton%20House%20Utrecht%20%282%29.png.webp?itok=kINlqpzk)
Waardengericht werken: 'Iets waardevols zichtbaar maken'
![Stilstaan in de storm: leiderschap in lastige tijden](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2022-06/Regenlaarzen.jpg.webp?itok=iGyUvVLe)
Stilstaan in de storm: leiderschap in lastige tijden
!['Dansen in de regen': de schoolleider als student in het coronatijdperk](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2022-06/Uitsnede%20diplomering%20voor%20Erik.png.webp?itok=JTXqyoEr)
'Dansen in de regen': de schoolleider als student in het coronatijdperk
![Waarde(n)vol botsen | column kenniskring Waardengericht Leiderschap](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2022-05/6.png.webp?itok=7dyBYHhh)
Waarde(n)vol botsen | column kenniskring Waardengericht Leiderschap
![Ouderbetrokkenheid tijdens en na de scholensluiting](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2022-01/Ouderbetrokkenheid%20scholensluiting_0.jpeg.webp?itok=o-RknLuh)
Ouderbetrokkenheid tijdens en na de scholensluiting
![Succesvol leiderschap bij bestuurlijke integratie](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2021-06/Visual-bestuurlijke-integratie-Petra-Beukelman.png.webp?itok=qA-W0GX5)
Succesvol leiderschap bij bestuurlijke integratie
!["Stappen maken om de rol als schoolleider goed te kunnen dragen"](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2021-04/Schoolleider-Jaco-Penta-Nova.png.webp?itok=lFgXF4uo)
"Stappen maken om de rol als schoolleider goed te kunnen dragen"
![“De MEL is echt van meerwaarde voor mij”](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2021-04/Schoolleider-Renate-Penta-Nova.png.webp?itok=XsSbQLI9)
“De MEL is echt van meerwaarde voor mij”
![Opleiding Schoolleider Basisbekwaam: “Ik kan straks alles aan”](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2021-04/Schoolleider-Lianne-Penta-Nova.png.webp?itok=-WXv3BkM)
Opleiding Schoolleider Basisbekwaam: “Ik kan straks alles aan”
![Master Educational Leadership: “Ik wilde gevoed worden met kennis"](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2021-04/Schoolleider-Wendela-Penta-Nova.png.webp?itok=YwvaEZ2C)
Master Educational Leadership: “Ik wilde gevoed worden met kennis"
!["Leren om met meer impact leiding te geven"](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2021-06/Nieuws-blogs-Marleen%20de%20Paauwe.png.webp?itok=n3nP_IE8)
"Leren om met meer impact leiding te geven"
![Toekomstgericht Onderwijs: de betrokkenheid van leerlingen vergroten](/sites/default/files/styles/news_overview/public/2021-06/Nieuws-blogs-Wouter%20Sommers.png.webp?itok=-AqyDTgm)